5G snelheid, maar geen 5G telefoon

  • 1 May 2024
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Hoi, ik heb sinds dit jaar een sim-only abbonement bij Ben afgesloten, waarbij ik 5g heb bijgenomen. Alleen zie ik nu dat 5g geen optie is voor mijn telefoon (Iphone XR). Liefst heb ik dat Ben, dan gewoon de 5g eraf haalt, maar dat kan zogenaamd niet. De informatie wanneer je 5g kan selecteren, is niet goed neergezet (je moet een link klikken binnen een andere link voordat je die informatie ziet), want dit is wel een hele belangrijke voorwaarde dat je eigelijk meteen moet kunnen zien wanneer je de keuze maakt. Ik vind het wel jammer, want ik betaal dan nu extra voor iets dat ik niet kan gebruiken en 2 jaar aan vast zit. Heeft iemand weleens hetzelfde gehad, en heb je het voor elkaar gekregen te downgraden ondanks dat je vast zit aan het abbonement?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Sheriish  Bedankt voor het openen van dit topic! 😊 Wat balen dat jij een telefoon hebt dat geen 5G ondersteunt. Dan is een 5G abonnement niet zo handig inderdaad. Ik wil jou vragen onze klantenservice te bellen via het nummer 0900 0401405, dan kunnen wij nakijken of jij je bestelling misschien nog kan annuleren. Het systeem laat het inderdaad niet toe om onder het vaste maandbedrag te komen. Sorry voor het ongemak! 

 

Voorwaarden wijzigen bundels

Hoi, mijn abbonement/bundel bij Ben is al ingegaan sinds 12 april zoiets, dus ik denk niet dat het nog kan worden geannuleerd. Ik had overigens al gebeld naar een ander nummer van Ben toen ze mij zeiden dat ze niks voor mij kunnen doen. Dusja, ik weet niet of het zin heeft nog te bellen naar dat nummer. Ik vind het wel jammer. Maar ik zal ook even verder kijken wat mijn rechten zijn wat dit betreft.

Reputatie 4
Badge +1

Dat is spijtig om te horen!  @Sheriish  Je mag ook zeker zelf verder onderzoeken wat jouw rechten zijn hierin. 🙏🏼

Reageer