Beantwoord

Overgang oud en nieuw abonnement.

Hallo.

Ik ben bijna 2 jaar klant bij Ben en heb nu de abonnementsverlenging, vervangende SIMkaart en nieuwe telefoon ontvangen.

Het oude abonnement loopt echter nog tot en met 31 augustus 2017.

Kan ik per direct (17 juli 2017) de nieuwe telefoon met vervangende SIMkaart in gebruik nemen of betaal ik dan zowel het oude abonnement door tot de oorspronkelijke einddatum als het nieuwe maandbedrag met ingang van vandaag (dus anderhalve maand overlapping/dubbele abonnementskosten)?

Hoop van u te horen, alvast hartelijk bedankt.

Chiel
icon

Beste antwoord door Rox. 20 juli 2017, 10:15

Goedemorgen Chiel! Wat superleuk dat je hebt besloten om gezellig bij Ben te blijven! Bevalt de nieuwe telefoon een beetje? Jouw nieuwe abonnement gaat op 01-09-2017 van start. Tot die tijd kun je gewoon je huidige bundels blijven gebruiken. De nieuwe simkaart wordt uit voorzorg meegestuurd. Als jouw huidige simkaart in je nieuwe telefoon past kun je deze gewoon blijven gebruiken, past hij niet dan kunnen we de nieuwe simkaart voor je activeren.

De overgang naar het nieuwe contract gaat automatisch jij hoeft hier zelf niks voor te doen. Geen dubbele kosten en geen moeilijk gedoe dus ;)

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +1
Goedemorgen Chiel! Wat superleuk dat je hebt besloten om gezellig bij Ben te blijven! Bevalt de nieuwe telefoon een beetje? Jouw nieuwe abonnement gaat op 01-09-2017 van start. Tot die tijd kun je gewoon je huidige bundels blijven gebruiken. De nieuwe simkaart wordt uit voorzorg meegestuurd. Als jouw huidige simkaart in je nieuwe telefoon past kun je deze gewoon blijven gebruiken, past hij niet dan kunnen we de nieuwe simkaart voor je activeren.

De overgang naar het nieuwe contract gaat automatisch jij hoeft hier zelf niks voor te doen. Geen dubbele kosten en geen moeilijk gedoe dus ;)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)