Vraag

4g werkt niet

Ik heb maandag 4g besteld omdat ik in Zweden op vakantie ben en het 3g/2g netwerk hier is waardeloos. Ik kreeg dinsdag de volgende sms:

Hallo ,

Goed dat je 4G bij mij hebt aangevraagd! Ik ben deze maand bezig met het verbeteren van mijn netwerk, daarom gaat 4G niet direct in. Binnen nu en 2 werkdagen kun je gebruik maken van 4G.
Groeten van Ben

Het is inmiddels 2 werkdagen later en ik heb nog steeds geen 4g.

Ik heb mijn toestel meerdere keren opnieuw opgestart en ik heb bij mijn netwerk instellingen LTE geselecteerd.

Verder heb ik ook nog geen bericht gehad dat mijn 4g in is gegaan. Een beetje vervelend.

Ik heb altijd nog steeds de r van roaming bij mijn netwerk staan in de hoek.

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen? Het is een beetje jammer van mijn geld als ik mijn 4g niet kan gebruiken

7 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hoi annalisalagerstrom, sorry voor de vertraging van het activeren van de 4G bundel! Inmiddels zie ik dat je gebruik zou kunnen maken van het 4G netwerk! :) Laat je het weten?
Ik zie nog steeds de r van roaming staan bij mijn netwerk. Bij service providers kan ik ook nog geen verbinding maken met een LTE netwerk. Alleen met 2g of 3g netwerken.
De LTE netwerken zie ik er wel tussen staan maar als ik wil verbinden Met deze netwerken, krijg ik een melding dat dat niet mogelijk is
Reputatie 6
Badge +1
annalisalagerstrom schreef:

De LTE netwerken zie ik er wel tussen staan maar als ik wil verbinden Met deze netwerken, krijg ik een melding dat dat niet mogelijk is

Hmm, ik zie dat je met de providers Salt en Sunrise geen gebruik zou kunnen maken van 4G in Zwitersland. Zou je de provider Swisscom kunnen proberen?
Angelique schreef:

Hmm, ik zie dat je met de providers Salt en Sunrise geen gebruik zou kunnen maken van 4G in Zwitersland. Zou je de provider Swisscom kunnen proberen?

Ik ben in Zweden op het moment

Angelique schreef:

Ik ben al alle providers geprobeerd maar ik krijg steeds een melding dat het niet mogelijk is om te verbinden
Reputatie 6
Badge +1

Angelique schreef:

Ik ben al alle providers geprobeerd maar ik krijg steeds een melding dat het niet mogelijk is om te verbinden

Erg vreemd, Annelisa. Het is jammer dat we het niet kunnen testen met een ander netwerk. Als je gebruik maakt van de Ben simkaart in het buitenland dan kunnen wij niet altijd de dekking garanderen. Het is een optie om jouw simkaart in een andere telefoon te testen om te zien of het dan wel werkt.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)