Beantwoord

Gebruiken van je Ben abonnement in Zwitserland

  • 24 July 2017
  • 6 reacties
  • 1383 keer bekeken

Ik zit momenteel in Zwitserland en heb me bundel bijgevuld met 2000 mb. Hij geeft op me benapp aan dat ik het gekocht heb maar er worden extra kosten berekend en me 2000 mb blijft het zelfde
icon

Beste antwoord door Angelique 28 July 2017, 10:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jose, sinds 13 juni 2017 kun je in de EU (behalve in Zwitserland) bellen en mobiel internetten vanuit je bundel, op dezelfde manier en tegen dezelfde kosten als je dat nu gewend bent binnen Nederland. Voor het gebruik van je mobiele telefoon in Zwitserland (Zone 1) gelden andere tarieven. Bekijk hier de geldende tarieven.
Ik ben momenteel ook in Zwitserland, maar ik krijg een smsje dat ik wel in Zwitserland internet e.d. uit mijn bundel heb.

Ik citeer: "Je belt net als in Nederland uit je bundel zonder toeslag, of buiten je bundel voor 0,31 p/m. Gebeld worden is gratis. Sms versturen gaat uit je bundel, of kost 0,31 p/b buiten je bundel. Sms ontvangen is gratis. Internet gaat uit je bundel. Internetten buiten je bundel kost 0,10 p/MB als je een bundel hebt, en 0,30 p/MB als je geen bundel hebt. Noodoproep 112 is gratis. Prijzen zijn in euro en incl. BTW. MB Pauze werkt binnen de EU net zoals in Nederland. Meer info? Ga gratis naar www.ben.nl/buitenland. Groeten van Ben." (PRIJS 5545)

Begrijp ik hier iets niet goed? Want hier staat echt duidelijk dat je internet uit je bundel gaat.
Reputatie 6
Badge +8
Ik ben momenteel ook in Zwitserland, maar ik krijg een smsje dat ik wel in Zwitserland internet e.d. uit mijn bundel heb.

Ik citeer: "Je belt net als in Nederland uit je bundel zonder toeslag, of buiten je bundel voor 0,31 p/m. Gebeld worden is gratis. Sms versturen gaat uit je bundel, of kost 0,31 p/b buiten je bundel. Sms ontvangen is gratis. Internet gaat uit je bundel. Internetten buiten je bundel kost 0,10 p/MB als je een bundel hebt, en 0,30 p/MB als je geen bundel hebt. Noodoproep 112 is gratis. Prijzen zijn in euro en incl. BTW. MB Pauze werkt binnen de EU net zoals in Nederland. Meer info? Ga gratis naar www.ben.nl/buitenland. Groeten van Ben." (PRIJS 5545)

Begrijp ik hier iets niet goed? Want hier staat echt duidelijk dat je internet uit je bundel gaat.


Hallo dpe2, dat is inderdaad niet juist! Sorry voor de verwarring. Intern zal ik deze melding doorzetten. De juiste tarieven zijn te vinden op onze website.
Ik vind het vreemd dat bij andere providers Zwitserland wel bij de eu behoort en bij Ben niet! Ik zit bij Tele 2 en kan wel uit mijn bundel internetten dus voor m'n dochter haar Ben abonnement 2000 mb bijgekocht, ervan uitgaande dat ze daar op internette maar bleek buiten bundel te gaan.
Momenteel zit ik in Zwitserland. Ik heb nog 2,5 GB over van deze maand, maar ik krijg een sms dat ik al 10 euro over mijn bundel heen zit. Verder heb ik niet gebeld of gesmst. Hoe kan dit?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Nienke. Leuk dat je in Zwitserland bent! Hier verbruik je jouw volume met een toeslag op de bundels. Dit kun je zelf nalezen via deze website.

Reageer