Beantwoord

Kan ik zonder extra kosten bellen vanuit Nederland naar het buitenland?

Sinds juni 2017 zijn alle tarieven voor de hele eu gelijk gesteld, dat betekend volgens mij dat ik vanuit mijn bundel van nederland naar buitenland kan bellen wat ik zojuist heb gedaan.ik zag daarna op mijn ben account dat er ruim 9 euro buiten mijn bundel gerekend wordt is dit wel correct?
icon

Beste antwoord door Rox. 20 juli 2017, 10:30

Goedemorgen peternijenhuis57! Het klopt dat op 13 Juni 2017 de roaming kosten binnen de EU zijn komen te vervallen. Dit beteken dat jij geen extra kosten meer betaald voor het gebruiken van een gast netwerk in een ander land. Als je in Nederland bent ben je niet aan het roamen. Je bent dan aangemeld op het thuisnetwerk. Hierdoor kost het bellen vanuit Nederland naar het buitenland nog steed extra. Alles daarover lees je in dit topic.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen peternijenhuis57! Het klopt dat op 13 Juni 2017 de roaming kosten binnen de EU zijn komen te vervallen. Dit beteken dat jij geen extra kosten meer betaald voor het gebruiken van een gast netwerk in een ander land. Als je in Nederland bent ben je niet aan het roamen. Je bent dan aangemeld op het thuisnetwerk. Hierdoor kost het bellen vanuit Nederland naar het buitenland nog steed extra. Alles daarover lees je in dit topic.
Het lijkt mij in dit geval eerlijker als naar buitenland bellen gewoon via je bundel gaat desnoods dubbele minuten afschrijven.ik gooi elke maand zeker 200 belminuten weg.volgende keer neem ik gewoon pre paid dan heb je dat gezeur niet en heb je duidelijker overzicht van de kosten.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)