Beantwoord

Belminuten bij kopen

  • 28 September 2017
  • 5 reacties
  • 2065 keer bekeken

Kan ik ook belminuten bijkopen (éénmalig, zit over mijn minuten heen)?
icon

Beste antwoord door Rox 28 September 2017, 14:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi S-tesselaar. Dat is een hele goede vraag. Het antwoord is (helaas) nee. Ben biedt geen losse belminuten zoals met MB extra. Het wordt dus even krap de komende 2 dagen. Je kunt natuurlijk wel altijd je belbundel verhogen als je vaker belminuten te kort komt.
Hoi Rox,
Ik vroeg mij ditzelfde af, is het toevallig binnen een jaar veranderd?
En zo niet dan waarom dit niet mogelijk is? Alles is flexibel, behalve dat..
aangezien ik een studentenabonnement heb afgesloten (met 1500mb’s) zou ik, als ik in belminuten omhoog wil gaan, per se met mb’s onhoog of omlaag. Maar dit is juist precies goed voor mij nu, dus waarom dan meer betalen voor iets wat ik niet nodig heb? Erg jammer dat er nog niks is veranderd na deze vraag van s-tesselaar..
Reputatie 5
Badge +9
Hi Romyn, nee dit is nog niet veranderd. Je kunt wel meer belminuten kiezen door middel van een bundel wijziging. Echter kies je dan uit de huidige prijlijst van Ben, wat inderdaad ook zorgt voor een andere MB bundel. Een andere oplossing kan ik je voor nu niet bieden, sorry!
Hoi Romy,
Ik heb mijn bundel nu verhoogd, omdat ik de belminuten deze maand echt nodig heb. Echter staat nu in mijn mail dat deze wijziging pas vanaf 01-03 ingaat.. Nu heb ik dus helemaal niets aan mijn bundelwijziging?.. Ik dacht zelf dat je dan een deel van je nieuwe bundel al krijgt door middel vam een bepaalde berekening.
Reputatie 3
Badge +2
Hi Romyn, ik zie dat het inmiddels is gelukt om de bundelwijziging te annuleren en de juiste bundelwijziging te doen zodat je gebruik kunt maken van je belminuten. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je ☺️

Reageer