Search Google Appliance

Beantwoord

Gemiddeld aantal belminuten per maand

Ik wil graag mijn abonnement verlengen maar mijn huidige abonnement (incl. 300 belminuten) wordt niet meer aangeboden. Ik zal moeten kiezen tussen 200 of 600 minuten. Op de factuur zie ik wel alle verbruikte belminuten staan maar niet het totale aantal verbruikte belminuten.

Heeft iemand een idee hoe ik makkelijk kan zien hoeveel minuten ik per maand verbruik?

Alvast bedankt!

Alyanne van den Hoek
icon

Beste antwoord door Jolijn 22 juni 2017, 12:09

Hoi Alyanne, bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je je abonnement wil verlengen! Ik begrijp dat je hier meer informatie over wil heben. Een gemiddelde aan belminuten wordt vanuit Ben niet opgeslagen. Dit kun je dus enkel zien door het verbruik op de facturen op te tellen. Het is bij een abonnement wel mogelijk om deze maandelijks aan te passen, zolang je niet onder de startwaarde komt van je abonnement. Het is dus ook mogelijk om nu te kiezen voor 200 min en deze later te verhogen. Ik kan dan alleen niet met zekerheid zeggen of deze nog te verhogen is naar 600 min.

Groetjes, Jolijn

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +1
Hoi Alyanne, bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je je abonnement wil verlengen! Ik begrijp dat je hier meer informatie over wil heben. Een gemiddelde aan belminuten wordt vanuit Ben niet opgeslagen. Dit kun je dus enkel zien door het verbruik op de facturen op te tellen. Het is bij een abonnement wel mogelijk om deze maandelijks aan te passen, zolang je niet onder de startwaarde komt van je abonnement. Het is dus ook mogelijk om nu te kiezen voor 200 min en deze later te verhogen. Ik kan dan alleen niet met zekerheid zeggen of deze nog te verhogen is naar 600 min.

Groetjes, Jolijn