Beantwoord

Onjuiste mb's en belminuten


Reputatie 1
Hallo,

Op 14 juli is mijn abonnement met nummerbehoud bij jullie ingegaan.
Als ik nu op de app kijk heb ik iets van 40000 belminuten en ook de data klopt niet (zie foto)
Als ik inlog op de website van ben, geeft ie aan dat nummerportering nog niet is gebeurd.

Hoe kan ik er voor zorgen dat de ik ben app wel de juiste gegevens laat zien?
icon

Beste antwoord door Rox. 20 juli 2017, 10:19

Goedemorgen mjrdebie! Wat superleuk dat je naar Ben bent overgestapt! Tijdens je eerste maand wordt je abonnement naar verhouding berekend. Bijvoorbeeld: Je hebt een abonnement met 200 minuten/sms en 500 MB internet besteld, en je abonnement wordt op de helft van de maand actief. Dan krijg je tijdens je eerste maand ook de helft van je bundels, in dit geval 100 minuten/sms en 250 MB. Uiteraard worden je abonnementskosten ook naar verhouding berekend en betaal je in dit geval maar de helft. Dit staat ook uitgelegd in de welkoms email die jij op 19-07 van Ben hebt ontvangen.

De belminuten zijn wel heel bijzonder, die kloppen inderdaad niet. Ik heb een melding uitgezet om dit voor je te corrigeren!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen mjrdebie! Wat superleuk dat je naar Ben bent overgestapt! Tijdens je eerste maand wordt je abonnement naar verhouding berekend. Bijvoorbeeld: Je hebt een abonnement met 200 minuten/sms en 500 MB internet besteld, en je abonnement wordt op de helft van de maand actief. Dan krijg je tijdens je eerste maand ook de helft van je bundels, in dit geval 100 minuten/sms en 250 MB. Uiteraard worden je abonnementskosten ook naar verhouding berekend en betaal je in dit geval maar de helft. Dit staat ook uitgelegd in de welkoms email die jij op 19-07 van Ben hebt ontvangen.

De belminuten zijn wel heel bijzonder, die kloppen inderdaad niet. Ik heb een melding uitgezet om dit voor je te corrigeren!

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)