Search Google Appliance

Beantwoord

Al vier dagen onderhoud aan de Ben App, wat kan ik doen?

• Ben goed bezig**
  • 13 reacties
Al sinds 4 dagen geen inzicht in mijn data verbruik als gevolg van onderhoud...? Is dit niet wat lang? Is er iets mis?
icon

Beste antwoord door Rox 18 januari 2018, 08:15

Dat is zeker veel te lang HD68, zo te lezen laat jouw webbrowser je een verouderde versie van de website zien, het laatste onderhoud dat wij hebben gehad was namelijk vorige week dinsdag ;) Dit is gelukkig heel gemakkelijk op de te lossen door de CTRL en F5 toets op je toetsenbord tegelijkertijd in te drukken. Hiermee worden de cookies uit jouw browser verwijderd en zou je zonder problemen weer op de website moeten kunnen komen!

Bekijk origineel

22 Reacties

Reputatie 7
Badge +1
Dat is zeker veel te lang HD68, zo te lezen laat jouw webbrowser je een verouderde versie van de website zien, het laatste onderhoud dat wij hebben gehad was namelijk vorige week dinsdag ;) Dit is gelukkig heel gemakkelijk op de te lossen door de CTRL en F5 toets op je toetsenbord tegelijkertijd in te drukken. Hiermee worden de cookies uit jouw browser verwijderd en zou je zonder problemen weer op de website moeten kunnen komen!
Hallo Rox, het gaat hier om de mobiele android app op de telefoon. Dus ctrl f5 is hier niet van toepassing toch?
Reputatie 7
Badge +1
In dat geval is de truc om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren, HD68! :)
Dat ga ik even doen zodra ik thuis ben. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +1
Heel erg graag gedaan! Houd me op de hoogte #Benbenieuwd
Hallo Rox, helaas het opnieuw installeren heeft niet geholpen. Gebruik staat al 4 dagen op 2706 mb van 3000 mb. De melding over onderhoud onder "knopje persoonlijke gegevens" is nu wel weg maar wanneer ik vervolgens 4g internet gebruik blijft teller gewoon op 2706 van 3000 mb hangen. Er is dus nog steeds iets mis helaas.
Even op de pc gecheckt: daar 2331 van 3000 mb en 183 belminuten van 200 min terwijl die in de android app op 188 min. van 200 staat. De resterende dagen (14) staan wel goed. Het gaat dus alleen mis in de android app op mijn mobiel. En dat sinds een dag of 4 van ene moment op het andere.
Rox, Nog even dit: ik hoor nu hetzelfde verhaal van mijn vrouw. Gebruik loopt ook sinds minstens dag of 2 niet terug. Het blijkt dus een groter probleem aan jullie kant vwb de android app...
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor alle informatie HD68! Zou je de onderstaande informatie voor mij willen aanvullen/doorlopen?

-Handmatig refreshen
-App opnieuw installeren > volgens jou al gedaan
-Werkt het wel via desktop? Uit jouw verhaal begreep ik van wel.
-Wat ziet je precies staan?
-Indien je een foutmelding krijgt, wat staat er dan precies?

Zou je misschien ook een screenshot kunnen toevoegen van het foutieve overzicht?
Hallo Angelique,
-Idd app opnieuw geinstalleerd.
-werkt wel goed via desktop
-geen foutmeldingen. Update simpelweg niet.

Na op jou linkje handmatig verversen te hebben gedrukt staat verbruik in de mobiele app weer zoals via laptop.
Nu wifi mobiel uitgezet en verbruikt via g4. Loopt niet terug in app.
Refresh button in mobiele app(links onder toch?) werkt ook niet.

Ik zie nu op dit moment dat bij de laptop versie de mbs op 2319 staan. Dus die "refreshed" wel correct. Probleem zit dus in "niet automatische refresh" van de android app.
Als laatste test wederom app opnieuw geinstalleerd. Verbruik nu 2318 en blijft hierop staan ondanks gebruik 4g.
Bevestigd dus dat automatische update in android app niet werkt momenteel.
Reputatie 7
Badge +1
Mega bedankt voor alle informatie! Ik heb de informatie uit dit topic doorgezet naar een van onze afdelingen. Er zal onderzocht worden wat er precies mis gaat binnen de App. Zodra er meer informatie is zal ik je hiervan op de hoogte brengen.
Bedankt zover Angelique! Ik hoor graag hoe het afloopt en hou mijn internet tegoed ondertussen via de laptop in de gaten.
Mvg Hans
Reputatie 7
Badge +1
Helemaal goed, Hans. Als ik momenteel kijk naar jouw data verbruik op de App en op de website, dan komen deze gegevens overeen. Zou je mij, als het probleem zich opnieuw voordoet, opnieuw een screenshot kunnen sturen van het foutieve (en wellicht niet up-to-date) verbruik via de Ben App en Ik Ben pagina?
Hallo Angelique,
Ik zie nu ook mijn tegoed weer "terugspringen" zoals dat voorheen ook deed. Fijn dat dit nu opgelost lijkt. Mocht het weer mis gaan dan stuur ik bericht.
Bedankt voor je hulp.
Mvg Hans
Reputatie 7
Badge +1
Helemaal goed, Hans! Fijn dat het voor nu is opgelost. Ik wens je nog een hele prettige dag toe.
Hallo, helaas ik dacht even dat het weer werkte maar helaas....
Heb net de wifi uitgezet en de Ben app nog maar eens opnieuw geinstalleerd via de bundel. Maar deze blijft gewoon op 2310 mb staan zoals voor de download. De app heeft het gedaan zolang als ik abonnee ben maar nu is er blijkbaar recent een update gedaan en is de app onbruikbaar geworden. Heel erg vervelend om niet je verbruik en resterende mbs te kunnen inzien. Mijn vrouw heeft ook sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Beiden een Samsung mobiel en bij beiden werkte de Ben app een paar dagen geleden nog probleemloos. Er is nu echt iets mis met het automatische updaten van internet tegoed en bel minuten. Er moet een foutieve update zijn gedaan van de app een paar dagen terug wat dit probleem verklaard. Graag nogmaals onderzoek gewenst. Wanneer ik verbetering constateer laat ik het weten. Dit moet wel opgelost worden want inzien van verbruik is cruciaal. Ik hoor graag van je.
Mvg Hans

Reputatie 7
Badge +1
O jee, Hans..

Zou je de stappen op de onderstaande afbeeldingen willen doorlopen?

Na het volgen van stap drie zou de Ben App het juiste overzicht moeten tonen. Laat je mij weten of het is gelukt?
Hallo Angelique,
Hoewel een compleet nieuwe en onbekende methode voor mij werkt die wel. Fijn! Ik zal mijn vrouw ook informeren en hoop dat het bij haar ook werkt.
Bedankt wederom voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +1
Opnieuw heel erg graag gedaan, HD68. Het was even uitzoeken hoe het allemaal werkt, maar gelukkig gaat het op deze manier zoals het zou horen :D

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)