Beantwoord

Wachttermijn nummerbehoud

Op 30 juni jl. is mijn nieuwe telefoon geleverd. Ik kan hem echter niet gebruiken omdat ik
wacht op het overzetten van mijn oude nummer. Als ik geweten had dat dit zo lang zou duren
had ik liever gekozen voor een nieuw nummer. Kan dit alsnog?
icon

Beste antwoord door Angelique 14 juli 2017, 08:00

Hallo Gertrude1946, leuk dat je voor een Ben abonnement hebt gekozen :) Allereerst heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp nummerbehoud.

Ik snap dat jij zo snel mogelijk je Ben abonnement in gebruik wilt nemen. Als jij over komt van een abonnement bij je huidige provider, dan moeten wij rekening houden met een maand opzegtermijn. Vandaar dat de aanvraag ook langer kan duren. Kom je over van een prepaidkaart? Dan kunnen wij jouw nummer al binnen 2 werkdagen overnemen.

Kun je niet wachten om je Ben abonnement te gebruiken, ook al is dat met een ander nummer? Dan zou je door hier te klikken het verzoek voor nummerbehoud kunnen annuleren. Als dit verzoek in behandeling is genomen en verwerkt, dan activeren wij het 'tijdelijke' Ben nummer als jouw nieuwe nummer bij ons. Let hierbij wel op dat wij jouw abonnement bij je huidige provider niet stop zetten.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hallo Gertrude1946, leuk dat je voor een Ben abonnement hebt gekozen :) Allereerst heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp nummerbehoud.

Ik snap dat jij zo snel mogelijk je Ben abonnement in gebruik wilt nemen. Als jij over komt van een abonnement bij je huidige provider, dan moeten wij rekening houden met een maand opzegtermijn. Vandaar dat de aanvraag ook langer kan duren. Kom je over van een prepaidkaart? Dan kunnen wij jouw nummer al binnen 2 werkdagen overnemen.

Kun je niet wachten om je Ben abonnement te gebruiken, ook al is dat met een ander nummer? Dan zou je door hier te klikken het verzoek voor nummerbehoud kunnen annuleren. Als dit verzoek in behandeling is genomen en verwerkt, dan activeren wij het 'tijdelijke' Ben nummer als jouw nieuwe nummer bij ons. Let hierbij wel op dat wij jouw abonnement bij je huidige provider niet stop zetten.
Beste Angelique,

Ik heb ondertussen begrepen dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt om voor BEN (niet bereikbaar) te kiezen. Hierbij annuleer ik mijn aanvraag voor een abonnement.
Met vriendelijke groet,
Gertrude de Leeuw
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Gertrude1946! Balen om te lezen dat je je Ben abonnement wil annuleren maar je bent natuurlijk vrij om te gaan. Voor het annuleren of opzeggen van het abonnement moet ik je alleen doorverwijzen naar de telefonische klantenservice of het contact formulier via jouw persoonlijke IkBen pagina. Wij mogen deze verzoeken niet via dit kanaal verwerken.