Vraag

Wanneer ontvang ik de mail over de activering van mijn abonnement en gaat mijn abonnement in ?

Ik heb mijn abonnement omgezet van ZIGGO naar BEN. M.i.v. 11 juni aangevraagd met 1 maand opzegtermijn en zou dit nu sinds 11 juli actief moeten zijn. Simkaart tijdig ontvangen. ben nu in afwachting van een mail dat mijn abonnement bij Ben is geactiveerd. Tot op heden niks meer vernomen.
Ik had hoge verwachtingen maar ben zeer ontevreden over de voorgangsinformatie en service.
JHW van de Hoven

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen jhwvandehoven, leuk dat je hebt besloten om de overstap naar Ben te maken! Welkom bij #TeamBlauw Ik heb jouw topic naar het juiste subforum 'nummerbehoud' verplaats. Het forum 'denk jij mee met ben?' is bedoeld voor feedback en input om Ben nóg leuker te maken.

Wat betreft jouw nummerbehoud, ik ben meteen het systeem ingedoken om hier naar te kijken voor je. Ziggo heeft de aanvraag afgewezen. Ze geven aan dat jouw telefoonnummer niet actief is bij hun. Een beetje onderzoek wees uit dat jouw nummer bij de UPC tak van Ziggo actief is. Ik heb meteen de aanvraag aangepast en opnieuw voor je ingediend. Binnen 24 uur verwacht ik een terugkoppeling met de goedkeuring. Zodra deze binnen is zul jij hier via de email over geïnformeerd worden.
Hallo Ben ook hier ook een probleem met een overstap van Ziggo naar BEN. Ik heb de simkaart al lang en breed in huis en zou 3 juli overgezet worden maar tot op heden nog niks. De status nummerbehoud is nog steeds niet aangevinkt.

Het lijkt mij dat hier ook hetzelfde misgaat, zou u hier naar kunnen kijken aub, heeft u eventueel nog verdere gegevens nodig?

Mvg
Berend Berghorst

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)