Beantwoord

Nieuw abonnement, simkaart wordt niet geactiveerd

Hallo,

Overal staat dat de simkaart bij een nieuw abonnement automatisch de dag na ontvangst geactiveerd zal worden. Dit is in mijn geval niet zo.
Graag zou ik hierbij hulp willen ontvangen.

Met een hartelijke groet,
Patrick
icon

Beste antwoord door Rox. 18 juli 2017, 14:51

Hoi Patrick! Wat superleuk dat je voor Ben hebt gekozen! Ik zie dat je inmiddels verder bent geholpen door mijn collega Jeroen. Om de communicatie overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je tot 1 kanaal te beperken en zal dit topic dan ook afsluiten. Heel veel plezier met je Ben abonnement.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten

5 Reacties

Mijn ordernummer is: 197491
Momenteel is jullie telefonische wachtrij langer dan 15 minuten. Het moge duidelik zijn dat ik niet 15 + €0,35 wil betalen om hierbij geholpen te worden. Maar ik wil toch nu wel echt graag gebruikmaken van mijn a=nieuwe abonnement. Hierbij dus een reminder, waarbij ik toch echt hoop dat dit snel opgelost zal worden.
Correctie: Ordernummer: 1974916
En we zijn, sinds bestelling, nu 11 dagen verder...
Goed, reageren binnen 1 dag is niet gelukt. Ik zou toch echt graag morgen geholpen willen worden.
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Patrick! Wat superleuk dat je voor Ben hebt gekozen! Ik zie dat je inmiddels verder bent geholpen door mijn collega Jeroen. Om de communicatie overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je tot 1 kanaal te beperken en zal dit topic dan ook afsluiten. Heel veel plezier met je Ben abonnement.