Beantwoord

SIM-kaart werkt niet

  • 3 May 2024
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties

Ik ben op 2 mei begonnen met mijn nieuwe ben-abonnement omdat mijn nummer is overgezet van odido. Ik heb de simkaart erin gedaan en mijn telefoon opnieuw opgestart en er staat nog steeds onbekend telefoonnummer onder de simkaart, ik kan niet bellen of gebeld worden en ik kan geen sms'jes ontvangen, ik kan ook geen gebruik maken van mijn mobiele data. Is de simkaart kapot of wat is het probleem? er staat alleen noodoproepen en er wordt geen netwerkprovider getoond.

icon

Beste antwoord door Fatima 6 May 2024, 13:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @AB29 Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Het kan zijn dat jouw Ben simkaart nog niet actief is omdat jouw vertrouwde 06-nummer nog niet is overgezet naar Ben. In de nummerbehoud e-mail die jij hebt ontvangen staat op welke datum dit precies zal zijn. Bericht mij anders via een privebericht, dan kijk ik mee. Graag ontvang ik hier jouw naam, postcode en huisnummer, 06-nummer en e-mailadres. Je mag mij ook berichten via Messenger of de chat op www.ben.nl/service/contact  Dat gaat wat sneller! 😁

Reageer