Beantwoord

Afwijzing sim-only aanvraag

Geachte heer/mevrouw,
Via Mobiel.nl heb ik dit weekend een aanvraag gedaan voor een sim-only abonnement bij Ben inclusief nummerbehoud en opzeggen van mijn huidige (sim-only) abonnement bij Telfort.
Nu krijg ik van Mobiel.nl een reactie per mail dat de aanvraag door jullie is afgewezen en dat zij de reden niet weten / hebben doorgekregen.
Bij wie kan ik terecht om de reden te achterhalen en zo te beoordelen of een abonnement bij Ben toch mogelijk is of niet? Ik zou e.e.a. heel graag per email af willen handelen.
Vriendelijke groet, Rob Willems
icon

Beste antwoord door Rox. 19 september 2017, 09:38

Hé jeetje RobWillems! Wat onwijs balen om te lezen dat jouw aanvraag voor een abonnement bij Ben is afgewezen. Wij willen je natuurlijk met open armen verwelkomen! Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met de collega's op de verkoopafdeling via 0800 246 24 68 (09:00 - 20:00) zij kunnen aan de hand van jouw postcode + huisnummer de reden van afwijzing achterhalen en eventueel meteen een nieuw abonnement in het systeem zetten voor je.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +1
Hé jeetje RobWillems! Wat onwijs balen om te lezen dat jouw aanvraag voor een abonnement bij Ben is afgewezen. Wij willen je natuurlijk met open armen verwelkomen! Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met de collega's op de verkoopafdeling via 0800 246 24 68 (09:00 - 20:00) zij kunnen aan de hand van jouw postcode + huisnummer de reden van afwijzing achterhalen en eventueel meteen een nieuw abonnement in het systeem zetten voor je.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)