Sticky

Alles over de status van je bestelling

Reputatie 4
  • Ben
  • Ben nieuwsgierig*
  • 0 reacties
Als je een bestelling bij Ben hebt geplaatst, ontvang je binnen 24 uur een e-mail. Hierin staat precies hoe je bestelling bij jou afgeleverd wordt.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van mijn koerier AMP Logistics per e-mail een link waarmee je kunt inloggen op Mijn Orderstatus. Hier kun je direct online een bezorgafspraak maken, het bezorgadres wijzigen en de status van je order te bekijken.\

Heb je een sim only abonnement besteld en via mijn website 1 ct via iDeal betaald? Dan verstuur ik je Ben simkaart via de post.

Heb je je abonnement via een (web)winkel besteld, dan word je via hun op de hoogte gehouden omtrent je bestelling.

Heb je je abonnement besteld met de Ben vriendenvoordeel? Kan je als volgt de status opvragen. Als je eenmaal bent ingelogd op je promotiepagina, vind je onder ‘Beloningen en instellingen’ een overzicht met de status van je beloning van Ben vriendenvoordeel. Voor het afsluiten van een Ben abonnement is er een bedenktijd van 14 dagen. Pas daarna wordt er gekeken of je voldoet aan de voorwaarden en of je aanspraak maakt op de beloning. Ben vriendenvoordeel wordt niet door mij zelf uitgevoerd, maar door mijn partner Member Get Member Company. Member Get Member Company verstuurt alle e-mails over de beloning. Bij vragen over je account, promotiepagina of beloningen kun je een e-mail sturen naar info@membergetmember.co.

65 Reacties

Ik heb een bestelling (via "verlengen") geplaatst bij Ben. Al 2x zelfs, waarvan de eerste keer ruim een maand geleden. In beeld verschijnt een bevestiging van de bestelling. En vervolgens heb ik nog enkele reactie ontvangen - en al helemaal niet binnen 24 uur - op mijn e-mailadres, dat overigens juist is ingesteld.
Kunnen jullie mijn abonnementswijziging alsnog snel doorvoeren?

EDIT:
Nog maar weer een poging ondernomen. Volgens de website werkt het allemaal prima.
Reputatie 6
Badge +1
Beste jandegr, ik zie de geplaatste bestelling inderdaad terug. Echter is deze afgewezen vanwegen een lopend contracttermijn. Jouw contract loopt tot 01-09-2017. Drie maanden voordat jouw contract verloopt kun je een verlenging aanvragen.

Groet,
Angelique
Betreft: order 332797011

Beste Ben,

Ik ben van Kpn naar Ben gegaan met nummerbehoud en nieuwe telefoon. De nieuwe SIM-kaart is netjes geleverd en de nieuwe telefoon ook. Alleen zou ik ondertussen ook het abonnement zelf overgezet willen zien... bij de bestelstatus staat dat het nummerbehoud is goedgekeurd... maar waar het nu op wachten is weet ik niet.

Het zou een maand duren voordat ik over zou zijn, maar dit duurt ondertussen al bijna 2 maanden. Zouden jullie me kunnen informeren wanneer het abonnement daadwerkelijk wordt overgezet?

Met vriendelijke groet,

Lianne
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Lianne, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk gebruik wil maken van je abonnement! Ik heb jouw nummerbehoudverzoek bekeken en ik zie dat deze nog niet is goedgekeurd door KPN omdat jouw abonnement nog ongeveer een maand loopt. Ik heb daarom opnieuw nummerbehoud voor je ingediend met de nieuwe datum. Je krijgt hier vandaag of morgen nog een terugkoppeling over. Sorry voor het ongemak.

Groetjes, Jolijn
Reputatie 1
besteldatum 13-03-2017 ordernummer 332889037

Beste Ben,

wanneer kan ik gebruik maken van jullie abonnement? Het duurt wat (te) lang vind ik.

groet Raven
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Raven, bedankt voor je bericht. Ik heb je klantenkaart nagekeken en ik zie dat jouw nummer op 14 april wordt overgezet naar Ben. Sorry voor de verwarring!

Groetjes, Jolijn
Ordernummer:332940017

Beste Ben,

Hoe weet ik wanneer mijn telefoon bij mij thuis geleverd word?

Groetjes, Nikkie
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Nikkie, bedankt voor je bericht. Ik zie dat het door jou gekozen toestel weer leverbaar is vanaf 7 april. Dat betekent dat je vanaf 7 april een bericht kan ontvangen over de bezorging van je toestel!

Groetjes, Jolijn
ordernummer:332940017

Beste Ben,

Vandaag zou ik een mail krijgen over wanneer mijn bezorging zou zijn! helaas heb ik niks gekregen!

groetjes,nikkie
Zondag bij Ben een nieuwe telefoon met abonnement besteld omdat oude (niet Ben) kapot is gegaan. Gelijk mail over akkoord, maar nog niks gehoord van de koerier over aflevering en kan niet meer zonder telefoon.

Wat is de status?
Bestelling: 332943690

Ook vreemd dat ik zondag en maandag bij inloggen op mijn Ben mijn telefoon status zag
(ook dat de koerier was ingelicht) en als ik dat nu doe, kan er geen data gevonden worden.

Graag snel status update, alvast bedankt.
Reputatie 4
Badge +1
Hoi m.peters.67,

Onlangs hebben we je telefonische geprobeerd te bereiken over je bestelling. Helaas hebben we jou niet te pakken kunnen krijgen.
Het door jou gekozen toestel is niet leverbaar en we willen dus graag weten of je interesse hebt in een van de andere toestellen die we aanbieden op onze website.

Uiteraard kan je dit hier via het forum laten weten, maar graag zouden we je hier telefonisch mee willen helpen. Zou je ons willen laten weten wanneer dat voor jou goed uit zou komen?
Ik heb pasgeleden een abbonement aangevraagd. Nou kreeg ik net een mailtje dat mijn nummerbehoud goedgekeurd is en dat ik aanstaande maandag overga op mn ben abbonement. Ik heb alleen nog geen simkaart ontvangen. Er staat in mijn status dat hij bezorgt is maar helaas, niks op mijn deurmat. Wat kan ik doen om het aansluiten uit te stellen en een simkaart te krijgen.

Bedankt alvast
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Mijesther, wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij ons! Op het moment dat je een Sim Only bestelt, wordt deze met de post verzonden. Het kan inderdaad zijn dat er eerder door PostNL wordt aangegeven dat de simkaart is bezorgd. Dat betekent dat je vandaag of morgen de simkaart zal ontvangen. Je nummerbehoud zal dan maandag ook door lopen!

Groetjes, Jolijn
Volgens de status in mijn Ben heb ik vandaag de sim kaart ontvangen.
Er staat afgeleverd, maar ik heb geen sim kaart ontvangen.
Ook heb ik een mail gekregen waarin staat dat morgen mijn abonnement van tele 2 overgezet wordt naar Ben.
Lijkt mij niet zo handig als ik geen sim kaart heb.
Graag zou ik eerst de sim kaart ontvangen voordat het abonnement wordt overgezet.

Met vriendelijke groet,
Alderina van den Breevaart
Reputatie 6
Badge +1
abreevaart0 schreef:

Volgens de status in mijn Ben heb ik vandaag de sim kaart ontvangen.
Er staat afgeleverd, maar ik heb geen sim kaart ontvangen.
Ook heb ik een mail gekregen waarin staat dat morgen mijn abonnement van tele 2 overgezet wordt naar Ben.
Lijkt mij niet zo handig als ik geen sim kaart heb.
Graag zou ik eerst de sim kaart ontvangen voordat het abonnement wordt overgezet.

Met vriendelijke groet,
Alderina van den Breevaart

Hoi Alderina, ik heb jouw topic verplaatst naar dit topic waar meer informatie te vinden is over de status van je bestelling. Ik begrijp dat je de simkaart zo snel mogelijk in huis wil hebben! Ik heb dan ook nagekeken hoe het zit. Op 2-5 heb je om 21:02 een bestelling gedaan. De simkaart is op 3-5 de deur uit gegaan! Nu zijn wij afhankelijk van PostNL voor het leveren van de simkaart. Binnen 3-5 werkdagen zou je de simkaart in huis hebben. Met een beetje geluk is dit al eerder! Mocht je de simkaart dan nog niet hebben, neem dan direct contact met ons op zodat wij een simkaart jouw kant op sturen.
Goede middag,

ik heb bij jullie een sim only abonnement afgesloten (ordernummer: 333006336).
Heb met Ideal betaald en heb nog geen sim kaart mogen ontvangen.
En het abonnement is wel actief?
Hoe kan dat?

Groeten Ada Scholten-visser.
Reputatie 6
Badge +1
scho3702 schreef:

Goede middag,

ik heb bij jullie een sim only abonnement afgesloten (ordernummer: 333006336).
Heb met Ideal betaald en heb nog geen sim kaart mogen ontvangen.
En het abonnement is wel actief?
Hoe kan dat?

Groeten Ada Scholten-visser.

Hoi Ada, leuk dat je een bericht stuurt via het forum! De reden dat jij waarschijnlijk nog geen simkaart in huis hebt komt omdat het abonnement op 3 mei 22:48 is aangevraagd. De simkaart is op 4-5 met de post mee gegaan. Ik verwacht dan ook dat jij de simkaart ieder moment binnen krijgt :)
Mijn ordernummer is 332944322.
Volgens de status van mijn nummerbehoud is de nummerportering nog niet goedgekeurd.
Wanneer wordt mijn simkaart geactiveerd? Dit zou 24 uur duren, maar hij doet het nog niet.
Reputatie 6
Badge +1
heromhovinga schreef:

Mijn ordernummer is 332944322.
Volgens de status van mijn nummerbehoud is de nummerportering nog niet goedgekeurd.
Wanneer wordt mijn simkaart geactiveerd? Dit zou 24 uur duren, maar hij doet het nog niet.

Hallo, leuk dat je voor een Ben abonnement gekozen :) Jammer dat de aanvraag is afgekeurd omdat het telefoonnummer en SIM-nummer niet overeen komen. Ik heb je een mailtje gestuurd met daarin de mogelijkheid om het verzoek te wijzigen, of het tijdelijke Ben nummer te activeren. Dit nummer zal dan jouw nieuwe nummer bij ons worden. Als ik je ergens bij kan helpen, dan weet je mij te vinden.
Ik ben gisteren naar een winkel van de KPN geweest en heb het simkaartnummer ingevoerd dat zij me gaven. Dat zou dus de goede moeten zijn. Ik zou niet weten wat ik nu koet proberen, maar wil wel mijnn nummer houden. Wat nu?
Reputatie 4
Badge +1
heromhovinga schreef:

Ik ben gisteren naar een winkel van de KPN geweest en heb het simkaartnummer ingevoerd dat zij me gaven. Dat zou dus de goede moeten zijn. Ik zou niet weten wat ik nu koet proberen, maar wil wel mijnn nummer houden. Wat nu?

Heb je dit via de link in de email van Angelique ook doorgegeven? Ik zie nog geen wijziging terug in jouw order.
Ja, via die link gedaan!
Vanochtend opnieuw naar de winkel van KPN geweest. Kennelijk heb ik meerder simkaartnummers (???) en hadden ze de verkeerde gegeven. Ik vind het maar een vreemd verhaal. Is er inmiddels een wijziging zichtbaar? Vanochtend rond tien uur heb ik het andere nummer ingevoerd.
Reputatie 4
Badge +1
Omdat er in mijn systeem nog geen wijziging zichtbaar was ben ik zelf even langsgegaan bij mijn collega die de verzoeken behandeld. Daar kreeg ik te horen dat jouw aangepaste nummerbehoudverzoek vandaag nog doorgestuurd gaat worden naar KPN. Je zal dus spoedig bericht ontvangen over de voortgang van jouw aanvraag.
Hallo Ben! ordernummer: 332956460
Ik heb 15-4 een bestelling gedaan (simonly, sim kaart is al lang binnen).
Lukt het nog wel om die binnen de 60 dagen verwerkt te krijgen? want ik wil niet in eens mijn oude nummer kwijt zijn!
duurt lang :(
#hoopvol #uitstelkostgeld #benisveelgoedkoper #ikwilnaarben !!
groeten van Marthe
Reputatie 6
Badge +1
marthecupido schreef:

Hallo Ben! ordernummer: 332956460
Ik heb 15-4 een bestelling gedaan (simonly, sim kaart is al lang binnen).
Lukt het nog wel om die binnen de 60 dagen verwerkt te krijgen? want ik wil niet in eens mijn oude nummer kwijt zijn!
duurt lang :(
#hoopvol #uitstelkostgeld #benisveelgoedkoper #ikwilnaarben !!
groeten van Marthe

Hoi Marthe, leuk om te lezen dat je voor ons hebt gekozen! Wij doen er natuurlijk alles aan om ervoor te zorgen dat jouw nummer zo snel mogelijk naar ons overkomt! Ik ben het systeem ingedoken om te zien of er al meer informatie is maar daar kwam ik tot de volgende informatie: de aanvraag tot nummerbehoud zou afgewezen zijn. Zou je kunnen aangeven wie jouw huidige provider is?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)