Beantwoord

Door welk bezorgbedrijf wordt mijn simkaart geleverd?

Door welk bezorgingsbedrijf wordt mijn nieuwe sim only bezorgt
icon

Beste antwoord door Rox. 1 augustus 2017, 10:54

Dat is een hele goede vraag Jolanvanderplas! Dat ligt er helemaal aan of jij tijdens het bestellen voor een pin of iDeal betaling hebt gekozen. Tijdens het bestellen moet er €0,01 cent worden overgemaakt om je bank gegevens te verifiëren.

Als jij de cent hebt overgemaakt met iDeal wordt je simkaart door PostNL bezorgd. Gewoon door de brievenbus. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven. Heb je gekozen voor een pin betaling dan krijg je een email van AMP groep waarmee je zelf een datum, tijd en plaats kunt inplannen waarneer de koerier langskomt met je simkaart. Je moet deze kaart persoonlijk aannemen en de cent pinnen bij de bezorger.

Ik heb trouwens de titel van je topic aangepast van 'bezorging' naar 'Door welk bezorgbedrijf wordt mijn simkaart geleverd?'. Zo is het voor andere forum bezoekers ook duidelijk waar je topic over gaat. Dit staat ook gevraagd en uitgelegd in de huisregels.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten

14 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Dat is een hele goede vraag Jolanvanderplas! Dat ligt er helemaal aan of jij tijdens het bestellen voor een pin of iDeal betaling hebt gekozen. Tijdens het bestellen moet er €0,01 cent worden overgemaakt om je bank gegevens te verifiëren.

Als jij de cent hebt overgemaakt met iDeal wordt je simkaart door PostNL bezorgd. Gewoon door de brievenbus. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven. Heb je gekozen voor een pin betaling dan krijg je een email van AMP groep waarmee je zelf een datum, tijd en plaats kunt inplannen waarneer de koerier langskomt met je simkaart. Je moet deze kaart persoonlijk aannemen en de cent pinnen bij de bezorger.

Ik heb trouwens de titel van je topic aangepast van 'bezorging' naar 'Door welk bezorgbedrijf wordt mijn simkaart geleverd?'. Zo is het voor andere forum bezoekers ook duidelijk waar je topic over gaat. Dit staat ook gevraagd en uitgelegd in de huisregels.
Goedenavond, een week of 3 geleden ben ik overgestapt van Simyo pre-pay naar een Ben Sim Only met nummerbehoud. Dat is eigenlijk vlekkeloos verlopen (met alleen als kleine opmerking dat ik een aantal dagen voor het activeren niet de status kon bekijken). Nu wilde ik hetzelfde voor mijn 13 jarige dochter regelen, dus op mijn naam. Hierbij gebeurde iets vreemds, want er kon als betalingsoptie alleen Pin worden gekozen. Na het inschieten van de order kwam er bovendien een email van Amp met het verzoek een afspraak in te plannen. Ik heb het vermoeden dat er iets mis is gegaan op de website. Gaat dit nu goed?
Reputatie 6
Badge +1
Hoi vugtvand! Wat superleuk dat jouw dochter ook gezellig overkomt naar Ben :D Ik ben even naar de verkoopafdeling gerend om na te vragen waarom jij tijdens het bestelling niet voor iDeal kon kiezen en het blijkt een storing te zijn die nog onderzocht wordt op dit moment.
Ok, dan heb ik in ieder geval zelf geen foutje gemaakt.
Moet ik verder nog iets ondernemen, want ik heb behalve die ene email (van Amp) geen bevestiging gehad oid?
Reputatie 6
Badge +1
vugtvand schreef:

Ok, dan heb ik in ieder geval zelf geen foutje gemaakt.
Moet ik verder nog iets ondernemen, want ik heb behalve die ene email (van Amp) geen bevestiging gehad oid?

Heb je toevallig een mail gehad met daarin een ordernummer die begint met 33? Zo ja, wil jij dit ordernummer hier doorgeven? Dan kijk ik voor je na of de bestelling juist in het systeem terecht is gekomen.
nee, ik heb alleen 1 email gehad van Amp, voor de rest helemaal niets
Reputatie 6
Badge +1
vugtvand schreef:

nee, ik heb alleen 1 email gehad van Amp, voor de rest helemaal niets

Hmm, dan kijk ik graag met je mee of de bestelling juist bij ons in het systeem terecht is gekomen. Zou jij je mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum willen sturen naar ons moderator account?
Reputatie 6
Badge +1
Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. Ik ben het systeem ingedoken en ik kom drie abonnementen tegen op de doorgegeven postcode + huisnummer. Ordernummers 333477750 (actief sinds 12-09-2017) en ordernummer 333348125 (actief sinds 24-08-2017) zijn in gebruik.

Ook kom ik een bestelling tegen met ordernummer 333472205 aangevraagd op 06-09-2017 18:58, echter is dit abonnement geannuleerd. Verder kom ik geen bestellingen tegen op de opgegeven gegevens.
Daar kan ik wat mee. Ben er dus even dieper ingedoken. Blijkt dus dat mijn lieve dochter allerlei emails in haar spambox had! Dat verklaarde dus aardig wat. Waarvoor mijn excuses.

Voor de rest is nu alles direct bij de eerste order geregeld, zelfs de nummerportering, behalve nog de SIM kaart. Dit is dus bij zowel de eerste als tweede order foutgegaan omdat er hiervoor een afspraak bij Amp ingepland zou moeten worden. Als we dit nog binnen krijgen is alles geregeld. Bedankt voor de prima service zover!
Reputatie 6
Badge +1
Bedoel je precies dat je geen simkaarten hebt ontvangen bij order 333477750 en order 333348125?
Nee hoor, alleen nog voor order 333477750 (dus voor mijn dochter).

De eerste order (333348125) een 2-tal weken ervoor is helemaal vlekkeloos verlopen. Bij deze order is de SIM gewoon door de brievenbus geduwd.
Reputatie 6
Badge +1
Hmmm als ik het zo zie zal de simkaart vandaag of morgen worden afgeleverd via de post!
Super. Ik hoor net dat de SIM geleverd is en geactiveerd. Bedankt Angelique en Rox voor de hulp!
Reputatie 6
Badge +1
Kijk dat zijn mooie dingen die we graag lezen :D Heel veel plezier met het Ben abonnement!