Beantwoord

Geen bezorgingsbevestiging ontvangen.

Goedemiddag,
Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe telefoon + abbonement bij jullie afgenomen, maar ik heb geen bezorgingsmail gehad. Nu zie ik dat als ik dezelfde telefoon nu bestel hij ineens pas 21 juli kan worden geleverd, maar toen ik hem besteld heb stond er direct leverbaar. Mijn ordernummer is 333189908.
Ik hoor graag van jullie.

Mvg,
Toine Merk
icon

Beste antwoord door Angelique 13 juli 2017, 08:46

Hoi Toine, super om te lezen dat je voor een Ben abonnement hebt gekozen :) Ik zie dat de keuze is gevallen op de iPhone! Flink balen nu het blijkt dat het toestel niet direct leverbaar meer is.. Sorry hiervoor! Als ik de mogelijkheid had om het toestel te leveren, dan had ik dit direct gedaan. Wanneer het toestel weer leverbaar is ontvang jij direct een mailtje met daarin de mogelijkheid om een afspraak te maken voor levering.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hoi Toine, super om te lezen dat je voor een Ben abonnement hebt gekozen :) Ik zie dat de keuze is gevallen op de iPhone! Flink balen nu het blijkt dat het toestel niet direct leverbaar meer is.. Sorry hiervoor! Als ik de mogelijkheid had om het toestel te leveren, dan had ik dit direct gedaan. Wanneer het toestel weer leverbaar is ontvang jij direct een mailtje met daarin de mogelijkheid om een afspraak te maken voor levering.
Nog steeds geen mailtje gehad, terwijl volgens jullie site de telefoon wel direct leverbaar is.
Reputatie 6
Badge +1
Hoi toine.merk, hmm dat hoort natuurlijk niet! Ik ga een melding doorzetten om te zorgen dat jij zo snel mogelijk het toestel in ontvangst kunt nemen.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)