Beantwoord

Pakketje is niet binnen


Ik zou eigenlijk binnen 1 week me Sim kaart krijgen maar dat is niet zo en er staat op afspraak.nl dat het is geanuleert en dat de Sim kaart weer terug is gestuurt naar ben wat moet ik nu doen
icon

Beste antwoord door Rox. 21 september 2017, 14:39

Hoi Litife-yer, wat supertof dat je hebt besloten om over te stappen naar Ben! Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet kunt wachten om je Ben abonnement in gebruik te nemen. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie inderdaad dat AMP de bestelling bij Ben heeft geannuleerd omdat ze deze niet bij je hebben kunnen afleveren. Je kunt in dit geval het beste een nieuwe bestelling plaatsen via de Ben website of via de telefonische verkooplijn (0800 246 24 69)

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +1
Hoi Litife-yer, wat supertof dat je hebt besloten om over te stappen naar Ben! Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet kunt wachten om je Ben abonnement in gebruik te nemen. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie inderdaad dat AMP de bestelling bij Ben heeft geannuleerd omdat ze deze niet bij je hebben kunnen afleveren. Je kunt in dit geval het beste een nieuwe bestelling plaatsen via de Ben website of via de telefonische verkooplijn (0800 246 24 69)

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)