Beantwoord

vervangende simkaart niet ontvangen

Beste Ben,

Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd, nadat mijn eerste simkaart (bij het afsluiten van een nieuw abonnement) niet is geleverd. Ik had een mail ontvangen waarin werd aangegeven dat mijn eerste simkaart was afgeleverd. Ik ben er toen vanuit gegaan dat ofwel de simkaart bij de buren is geleverd, ofwel de brief incl simkaart in mijn woongroep is kwijt geraakt. In ieder geval besloot ik een vervangende simkaart aan te vragen. Nu wacht ik hier helaas al 6 werkdagen op, en vrees ik daardoor dat er ook met deze simkaart een leveringsprobleem is. Dit keer heb ik goed opgelet bij mij thuis, dus kan het daar niet aan liggen. Gezien ik nu al meer dan een week niet bereikbaar ben hoop ik op een oplossing!

Mvg, Dorien Admiraal
icon

Beste antwoord door Rox. 14 september 2017, 09:32

Ach jeetje Dorien! Dat schiet allemaal niet op natuurlijk! Ik kan met goed voorstellen dat je niet kunt wachten om je Ben abonnement in gebruik te nemen! Ik zie al waarom jij de tweede simkaart nooit hebt ontvangen, ik zie dat je je aansluiting hebt geblokkeerd maar ik zie geen aanvraag voor een vervangende simkaart terug! Ik ben meteen naar de postkamer gerend en heb er zojuist alsnog een naar je verstuurd!

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Ach jeetje Dorien! Dat schiet allemaal niet op natuurlijk! Ik kan met goed voorstellen dat je niet kunt wachten om je Ben abonnement in gebruik te nemen! Ik zie al waarom jij de tweede simkaart nooit hebt ontvangen, ik zie dat je je aansluiting hebt geblokkeerd maar ik zie geen aanvraag voor een vervangende simkaart terug! Ik ben meteen naar de postkamer gerend en heb er zojuist alsnog een naar je verstuurd!
Beste Rox,

Dank je voor je antwoord. Wanneer kan ik de nieuwe simkaart verwachten?
Gek wel, ik heb de stappen op de website opgevolgd voor het aanvragen van een vervangende simkaart, zeker niet mijn aansluiting geblokkeerd. Gezien de vorige nog niet eens was geactiveerd (omdat ik hem nooit had ontvangen) heb ik die ook niet eerst hoeven blokkeren, maar gelijk de vervangende simkaart dus aangevraagd. Ik vraag me af waar het mis is gegaan.

Mvg, Dorien
Reputatie 7
Dat is wel opmerkelijk! Ik kan je enkel vertellen wat ik in het systeem zie staan. Jouw simkaart zul je met 2 á 3 werkdagen binnen hebben, dit is afhankelijk van hoe snel de postbode is. De simkaart wordt met de reguliere brievenpost verstuurd, hier hoef je niet voor thuis te blijven, hij komt gewoon door de brievenbus.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)