Sticky

FAQ/Veelgestelde vragen

Reputatie 6
Badge +1
Leuk dat je op het forum terecht bent gekomen. In dit topic lees je meer over de meest gestelde vragen van de afgelopen periode. Veel zaken kun je regelen via jouw persoonlijke Ik Ben pagina en/of Ben app. Door te klikken op deze tekst vind je een overzicht van de mogelijkheden.

Sommige klanten kunnen de voicemail niet afluisteren of instellen
Klik hier voor meer informatie

Bundelwijzigingen meerdere malen binnengekomen
Klik hier voor meer informatie.

Uitbetaling vriendenvoordeel (nog) niet verwerkt
Klik hier voor meer informatie

Geen e-mail ontvangen na behalen gebruikslimiet

Verkeerde informatie in SMS na behalen datalimiet buitenland

Tarieven Zwitserland op www.ben.nl/buitenland zijn niet correct

Er zijn verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder via het Forum, Facebook, Twitter en de telefonische klantenservice.

59 Reacties

Hoi ik heb een vraag mijn man en ik heb hebben in 1 keer geen bereik Meer hoe Kan Dat
Hallo,

Ik heb 22 mei bij jullie ene abonnement besteld, maar nu is het dus zo dat mijn huidige abonnement op 14 juni al afloopt en mijn nummer 22 juni pas wordt overgezet. Zit ik dan nu een week zonder abonnement?

Met vriendelijke groet,
S.E.K.
Reputatie 3
Hallo, ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gekregen met vervangende simkaart. Maar nu krijg ik die niet geactiveerd. Wat kan ik doen??
Met vriendelijke groet,
Monique
Jullie hebben mijn gemaild over mislukt betaling maar ik heb niet eens een abonnement bij jullie
Reputatie 6
Badge +1
jantina_4030 schreef:

Hoi ik heb een vraag mijn man en ik heb hebben in 1 keer geen bereik Meer hoe Kan Dat

Hoi Jantina_4030, dat is natuurlijk erg onhandig. Ik zie dat je gister contact hebt gehad met een van mijn collega's via de klantenservice. In haar notitie lees ik dat het gesprek is weggevallen en zij jou heeft geprobeerd terug te bellen, jammer genoeg kreeg zij geen gehoor meer. Mijn collega heeft de dekking in jullie regio nagekeken. Zoals je kunt zien via onze dekkingskaart is de dekking in jullie regio niet optimaal.. Ik wil je vragen om dit topic door te nemen op ons forum en een melding te maken via de dekkingskaart. Door een melding te maken van de problemen die jullie ondervinden kan onze technische dienst verder onderzoek doen.

S.E.K. schreef:

Hallo,

Ik heb 22 mei bij jullie ene abonnement besteld, maar nu is het dus zo dat mijn huidige abonnement op 14 juni al afloopt en mijn nummer 22 juni pas wordt overgezet. Zit ik dan nu een week zonder abonnement?
Met vriendelijke groet,
S.E.K.

Hallo S.E.K. wat leuk dat je voor een Ben abonnement hebt gekozen. Uit jouw bericht begrijp ik dat er onduidelijkheid is over hoe nummerbehoud werkt. In dit topic lees je er alles over! Heb je nog vragen, laat ze dan achter via het topic.

m.hovinga schreef:

Hallo, ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gekregen met vervangende simkaart. Maar nu krijg ik die niet geactiveerd. Wat kan ik doen??
Met vriendelijke groet,
Monique

Hoi Monique, dat is natuurlijk niet handig! In dit topic lees je hoe jij de simkaart kunt activeren. Kom je er niet uit? Laat dan je reactie achter via het topic.

Giorgio beerman schreef:

Jullie hebben mijn gemaild over mislukt betaling maar ik heb niet eens een abonnement bij jullie

Dat is niet de bedoeling, Giorgio! Ik zie al waar het 'mis' is gegaan. Direct heb ik hierover een melding doorgezet. Jij krijgt binnen een aantal werkdagen meer informatie via de mail van ons.
Hi,

Ik heb twee keer afgelopen week mijn abbo gewijzigd, maar mijn belstatus is nog van vorige maand. Wanneer krijg ik de juiste belstatus te zien in combinatie met mijn nieuwe abbo?

Groet,
Anouk
Reputatie 6
Badge +1
AnoKra schreef:

Hi,

Ik heb twee keer afgelopen week mijn abbo gewijzigd, maar mijn belstatus is nog van vorige maand. Wanneer krijg ik de juiste belstatus te zien in combinatie met mijn nieuwe abbo?

Groet,
Anouk

Hoi Anouk, meer informatie hierover lees je in dit topic.
Ben reageerd amper op de twitter laat staan op dit bericht.
Betaal meer geld en krijg slecht internet.
Reputatie 5
Badge +1
pedrozuidema schreef:

Ben reageerd amper op de twitter laat staan op dit bericht.
Betaal meer geld en krijg slecht internet.

Hoi Perdo, sorry voor de late reactie. Ben je inmiddels geholpen via Twitter. Zo niet, help ik je graag via deze weg verder. Wat kan ik voor je betekenen?

Groetjes, Jolijn
Hoe krijg ik weer internet terwijl ik daar wel voor betaal.
Reputatie 6
Badge +1
pedrozuidema schreef:

Hoe krijg ik weer internet terwijl ik daar wel voor betaal.

Hoi pedrozuidema! Wat onhandig dat jij geen gebruik lijkt te kunnen maken van je mobiele internet. Ik wil je vragen om hier in het vervolg zelf een topic over aan te maken of je reactie te plaatsen in een topic dat over problemen met mobiel internet gaat. Zo houden we het forum overzichtelijk en kan iemand die hetzelfde probleem ervaart makkelijker het juiste antwoord vinden ;)

Ik zie dat er in de afgelopen 9 dagen wel data verbruikt is geweest. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen voor mobiel internet een reset gegeven. Wil jij je telefoon even helemaal uit en weer aanzetten? Dan kan je simkaart dit verwerken.
data zonder dat je de site in dit geval muziek kunt luisteren.
Geen play knop wat een tijd geleden het wel deed.
Week in week uit kan ik de site niet verder komen.
Is mijn toestel oneplus 3t niet geschikt voor 4G?? Ik heb wel een 4G abonnement...
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb het verkeerde email adres doorgegeven, ik wil graag wijzigen, mijn ben mobile is [verwijderd] geburtedatum [verwijderd] en goede email adres is: [verwijderd]
Hartelijk bedankt voor,

Met vriendelijke groeten,
SH Tashakor Sajjadi
Reputatie 4
Badge +1
pedrozuidema schreef:

Waar heb je het over?
Het is me even niet duidelijk over welke site je het hebt.
Reputatie 6
Badge +1
daphne schreef:

Is mijn toestel oneplus 3t niet geschikt voor 4G?? Ik heb wel een 4G abonnement...

Hoi Daphne, dat is een hele goede vraag! Door hier te klikken heb je de mogelijheid om te achterhalen of jouw toestel geschikt is voor 4G. Kan jouw toestel op het 4G netwerk maar ervaar je problemen? Dan verwijs ik je naar dit artikel op ons forum.

hsajadi schreef:

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb het verkeerde email adres doorgegeven, ik wil graag wijzigen, mijn ben mobile is [verwijderd] geburtedatum [verwijderd] en goede email adres is: [verwijderd]
Hartelijk bedankt voor,

Met vriendelijke groeten,
SH Tashakor Sajjadi

Hallo, uit jouw bericht heb ik alle gevoelige informatie verwijderd. Om jou te kunnen helpen met het wijzigen van jouw e-mailadres wil ik je vragen om een privébericht te sturen naar dit account met daarin jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum. Alvast bedankt!
[quote=pedrozuidema]data zonder dat je de site in dit geval muziek kunt luisteren.
Week in week uit kan ik de site niet verder komen

Gaat maar door slecht internet
En 25 euro en meer betalen voor Slecht service
maand in maand uit 25 euro betalen voor een abbonement van 8 euro rot ben
De slechte mobiele tot nu toe
Jeroen schreef:

pedrozuidema schreef:

Waar heb je het over?
Het is me even niet duidelijk over welke site je het hebt.

De sky radio site bijv.
Ook ander muziek site doet het niet tijdje geleden wel
Dan betaal je 25 euro voor slechte service van 8 euro abbonement
Aanmelden bij de geschillen commisie dit gaat maar door slechte service en 25 euro en meer betalen
waardeloos in 1 woord
Beste,

Ik heb een sim only abo en ik heb al een paar dagen geen internet meer opeens, voorheen nooit problemen gehad, en aan mijn toestel is ook niks veranderd.
Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +1
pedrozuidema schreef:

Aanmelden bij de geschillen commisie dit gaat maar door slechte service en 25 euro en meer betalen
waardeloos in 1 woord

Hoi Pedro, wij proberen onze communicatie open en eerlijk te houden. Schelden en in capslock typen horen hier niet bij. Ik heb daarom de betreffende berichten verwijderd. Zie dit als een eerste waarschuwing van overtreding van de huisregels. Mocht ik nog een keer moeten waarschuwen zal ik opnieuw handelen naar de huisregels.

Ik kan je daarnaast aangeven dat, hoewel jij inderdaad 8 euro per maand voor je abonnement betaalt, jouw laatste factuur hoger is uitgevallen door belkosten buiten de bundel. Dit kun je ook nakijken via de Ik Ben omgeving.

selefie_ schreef:

Beste,

Ik heb een sim only abo en ik heb al een paar dagen geen internet meer opeens, voorheen nooit problemen gehad, en aan mijn toestel is ook niks veranderd.
Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.

Alvast bedankt!

Hoi Selefie, vreemd dat je geen gebruik kan maken van je data. Zou je je toestel ens willen herstarten? Ik hoor graag of je dan nog dezelfde problemen ondervindt.

Groetjes, Jolijn
Ik heb het al een paar keer aan en uit gezet zonder resultaat helaas. Ik heb geen internet meer sinds ik mijn bundel heb gewijzigd
Hoe lang werkt je bundel in het buitenland? Of is er geen limiet?
Ik ga namelijk 6 maanden naar Zweden en heb net een abonnement afgesloten.
Als ik het nou niet zo lang in het buitenland kan gebruiken, dan maak ik nog gebruik van mijn bedenktijd.
Reputatie 6
Badge +1
selefie_ schreef:

Ik heb het al een paar keer aan en uit gezet zonder resultaat helaas. Ik heb geen internet meer sinds ik mijn bundel heb gewijzigd

Ai, dat is niet zo best! Jij zou gewoon toegang moeten hebben tot het wereldwijde web! Ik zie dat je een melding hebt gemaakt via de dekkingskaart, deze is op dit moment in behandeling bij de technische dienst, jij zult hier zo snel mogelijk via de email een terugkoppeling over ontvangen.

ajbhuige schreef:

Hoe lang werkt je bundel in het buitenland? Of is er geen limiet?
Ik ga namelijk 6 maanden naar Zweden en heb net een abonnement afgesloten.
Als ik het nou niet zo lang in het buitenland kan gebruiken, dan maak ik nog gebruik van mijn bedenktijd.

Dat is een hele goede vraag, Ajbhuige! Jij mag jouw bundels maximaal 4 maanden aaneengesloten in het buitenland gebruiken. Ben je langer in het buitenland zal voor de overige tijd het tarief van zone 1 worden berekend. Dit is zo besloten door het Europese hof. Alles over de nieuwe roamingafspraken lees je hier.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)