Ik kan niet op internet
Krijg steeds de melding dat ik moet inloggen op netwerk en dan met deze tekst
Je hebt momenteel in jouw toestel nog de instellingen voor internettoegang via een buitenlandse aanbieder aanstaan.
Om dit aan te passen kun je met jouw toestel via Wi-Fi of met een PC/laptop op http://www.ben.nl/help de instructies vinden om dit correct in te stellen. Selecteer jouw type toestel en vervolgens ‘internet, automatisch instellen’ en volg de instructies. Als deze optie voor jouw toestel niet beschikbaar is, selecteer dan ‘handmatig instellen’ en volg de instructies.
Ben je niet in de gelegenheid om de instellingen via Wi-Fi of via een PC/laptop op te vragen, sms dan de tekst INTERNET naar 1300. In het geval dat dit niet werkt op jouw toestel, dan kun je de instellingen handmatig invoeren. Raadpleeg de handleiding van jouw toestel voor instructies. Ik heb de sms gestuurd zonder succes.
Bladzijde 2 / 2
Ik heb hetzelfde probleem met mijn sony z3 compact.
Hoe kan ik mijn gegevens pm'en?
Hoe kan ik mijn gegevens pm'en?
Dag,
hier hetzelfde probleem met een Sony M4 aqua. Geen mobiel internet in Frankrijk.
Heb INTERET naar 1300 gezonden, maar geen bericht terug gekregen. en nu??
hier hetzelfde probleem met een Sony M4 aqua. Geen mobiel internet in Frankrijk.
Heb INTERET naar 1300 gezonden, maar geen bericht terug gekregen. en nu??
Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn Xperia Z2 dat de link en het bericht naar 1300 niet werken.
Ik zal mijn prive gegevens naar je sturen.
Hoi Bas! Ik heb je netwerk instellingen voor gebruik van data in het buitenland een reset gegeven. Wil jij je telefoon even helemaal uit en weer aanzetten? Dan kan je simkaart dit verwerken.
Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn sony m4 aqua. Ik heb het ook al handmatig geprobeerd met de info van de link om me aan te melden bij het netwerk maar dit werkte ook niet. Als je mij hier ook bij kan helpen zou ik dat waarderen.
Ik heb mijn prive gegevens al naar je gestuurd.
Hoi Luri, de instellingen van de simkaart staan allemaal goed! Wil jij je simkaart in een ander toestel uitproberen om te zien of de problemen dan ook aanwezig zijn en een andere simkaart in jouw toestel?
Hallo Rox,
Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn Xperia Z2 dat de link en het bericht naar 1300 niet werken.
Ik zal mijn prive gegevens naar je sturen.
Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn Xperia Z2 dat de link en het bericht naar 1300 niet werken.
Ik zal mijn prive gegevens naar je sturen.
Beste rox
Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn sony m4 aqua. Ik heb het ook al handmatig geprobeerd met de info van de link om me aan te melden bij het netwerk maar dit werkte ook niet. Als je mij hier ook bij kan helpen zou ik dat waarderen.
Ik heb mijn prive gegevens al naar je gestuurd.
Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn sony m4 aqua. Ik heb het ook al handmatig geprobeerd met de info van de link om me aan te melden bij het netwerk maar dit werkte ook niet. Als je mij hier ook bij kan helpen zou ik dat waarderen.
Ik heb mijn prive gegevens al naar je gestuurd.
Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn Xperia Z3 compact. Precies dezelfde tekst. Heb ook dan geprobeerd INTERNET naar 1300 te sms'en, maar dan krijg ik niks terug (mogelijk omdat ik in het buitenland ben?)
Ik hoop dat dit topic nog 'openstaat'en ik nog hiermee aan kan komen. Ik heb namelijk een privébericht gestuurd naar het hierboven genoemde account met de gevraagde gegevens en een samenvatting van het probleem, maar daar kreeg ik reactie dat ik eerst in een topic moesten posten.
Balen dat ook jij dit probleem ervaart, piggistroika. Ik heb meteen een melding doorgezet dat het smsen naar 1300 niet werkt. 2x is geen toeval natuurlijk! Ik heb aan deze kant je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon helemaal uit en weer aanzet kan je simkaart dit verwerken.
Beste Rox,
Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn Xperia Z3 compact. Precies dezelfde tekst. Heb ook dan geprobeerd INTERNET naar 1300 te sms'en, maar dan krijg ik niks terug (mogelijk omdat ik in het buitenland ben?)
Ik hoop dat dit topic nog 'openstaat'en ik nog hiermee aan kan komen. Ik heb namelijk een privébericht gestuurd naar het hierboven genoemde account met de gevraagde gegevens en een samenvatting van het probleem, maar daar kreeg ik reactie dat ik eerst in een topic moesten posten.
Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn Xperia Z3 compact. Precies dezelfde tekst. Heb ook dan geprobeerd INTERNET naar 1300 te sms'en, maar dan krijg ik niks terug (mogelijk omdat ik in het buitenland ben?)
Ik hoop dat dit topic nog 'openstaat'en ik nog hiermee aan kan komen. Ik heb namelijk een privébericht gestuurd naar het hierboven genoemde account met de gevraagde gegevens en een samenvatting van het probleem, maar daar kreeg ik reactie dat ik eerst in een topic moesten posten.
Welk topic is dat dan? Ik heb in totaal op drie topics gereageerd: mijn eigen (daar heb ik geen reactie op gekregen, dit topic en onderstaand topic, maar als ik naar die link ga krijg ik de melding dat ik geen toegang heb Tot die pagina. Als je mij op dat topic hebt beantwoord, kan ik dat dus niet lezen.
https://forum.ben.nl/internet-en-bereik-14/geen-mobiel-internet-in-eu-5282
Dat is precies de reden waarom we in de huisregels vragen om de communicatie tot 1 topic te beperken.
Ik zoek voor jullie beide graag uit waarom ook jullie dit probleem ervaren. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?
Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Ik heb een sony xperia z1
Natasha, ik heb jou in een ander topic al beantwoord.
Welk topic is dat dan? Ik heb in totaal op drie topics gereageerd: mijn eigen (daar heb ik geen reactie op gekregen, dit topic en onderstaand topic, maar als ik naar die link ga krijg ik de melding dat ik geen toegang heb
Tot die pagina. Als je mij op dat topic hebt beantwoord, kan ik dat dus niet lezen.
https://forum.ben.nl/internet-en-bereik-14/geen-mobiel-internet-in-eu-5282
Natasha, ik heb jou in een ander topic al beantwoord.
Ik kan geen reactie vinden. Het werkte overigens vanochtend wel, nu niet meer.
Hoi Madelon! Balen dat je niet kunt internetten in het buitenland. Ik heb zojuist je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken.
Natasha, ik heb jou in een ander topic al beantwoord.
Natasha, ik heb jou in een ander topic al beantwoord.
Ik heb precies hetzelfde probleem, super vervelend.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.