Vandaag is mijn oude abbonement van T-Mobile gestopt en zou die van Ben in moeten gaan. Nummerbehoud is door T-mobile doorgegeven en ik kan nu niet meer met hun bellen. So far, so good. Nu wil ik de simkaart van Ben activeren, (want van T-Mobile had ik geen nanokaartje), maar zie tot mijn stomme verbazing op de site een totaal andere simkaartnummer, pin- en pukcode dan ik heb gekregen van Ben en er staat ook bij dat die simkaart actief is. Maar ik kan de simkaart die ik van jullie heb gekregen ook niet activeren, want dan krijg ik:
Op dit moment is het niet mogelijk je simkaart te activeren.
Bekijk of je je herkent in 1 van de volgende mogelijkheden:
Heb je een nieuw abonnement bij mij hebt besteld? Je simkaart wordt in dat geval automatisch geactiveerd. Je ontvangt een e-mail zodra je simkaart is geactiveerd.
...... etc.
Ik heb wel een mail van jullie gehad:
Hallo Jolanda,
Goed nieuws!
Vanaf nu kun je gebruik maken van je Ben simkaart door deze in je mobiele telefoon te plaatsen..Heb je bij je bestelling gekozen voor een betaling per iDeal? Dan is je bestelling nu naar jou onderweg. Afhankelijk van de bezorging van PostNL valt je nieuwe simkaart binnen enkele dagen op de mat.
.....etc.
Ik snap er echt even helemaal niets meer van. Welke simkaart moet ik nu hebben, die op de site (die ik dus niet in bezit heb) of die ik van jullie heb toegestuurd gekregen en moet deze nog geactiveerd worden door jullie???
Groeten,
Jolanda
Beste antwoord door Angelique
Bekijk origineel